Missade lunchen

Idag släpade jag mig till praktiken, med ont i magen så att det var ansträngande att stå upp.

Vi fick i alla fall en hyfsat kul uppgift, att fixa podierna. Jag och Lotta tänkte att vi skulle bli klara snabbt, så när vi var klara med det första påbörjade vi det andra, vi hann en bit, byggde ihop ett planteringsbord och så, kom att tänka på att vi skulle ta lunch också.. Vi diskuterade ett tag om vilken tid, när vi hade tänkt färdigt var klockan halv ett, och vi bestämde oss för att vi skulle gå vid ett.
Vi gjorde färdigt det andra podiet och började på det tredje och sista. Också POFF!, när jag var påväg mot lagret kom jag att tänka på tiden, tittade på klockan... 13.55! D: Matsalen stänger två, grattis! När jag hade hittat Lotta igen var klockan 13.59. Så det blev ingen lunch för oss idag. Istället gjorde vi färdigt det sista podiet (föruton prisskyltarna). Det blev klart runt halv tre. Så då sa vi till och berättade om lunchen och så, sen fick vi gå hem.
Vi hann precis med 14.46 bussen, sen behövde jag vänta bara 3 min på sjuan på stan :)
Kom hem runt tjugo över tre, då åt jag tacos. Mumselimums!

Kommentarer
Postat av: Carro

Antar att "15.59" ska vara "13.59" ?

2011-02-02 @ 17:50:30
URL: http://cherrykola.blogg.se/
Postat av: Belle

ojdå :$

Fixat!

2011-02-02 @ 19:21:35
URL: http://bellehjartamajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0