Lite melodifestival..

..Har vi kikat på.

Förresten, imorse var jag upp vid typ.. halv nio gick jag upp c: Sen började jag baka scones, tänkte ta en bild men orkade inte!
Sen väckte jag iaf mami, hon blev glaaad c: Razi var redan vaken och sat isoffan och åt godis hihi, men han blev också glad :)
Gott vart det också!

Sen på dagen har jag inte gjort så mycket mer än att slappa.
Vid fyra gick jag, mami och Raz till Gullans och köpte pizza och sallad, mami bjöd, Tacktack till henne :D
Efter det gick vi förbi Ica och köpte lite saker.. sen kom vi hem, jag och Raz packade lite, åt lite godis och gick sen till tåget.

Och nu är vi hemma hos Raz.
Alex och Josefine (pin?) var här nyss, vi kikade lite melodifestivalen och så, fast det blev mest prat så man hörde inte så mycket ^_^
Sen blev det lite GH också. Fast nui har dom åååkt :o

Så jag och Razi ska typ kika på tv eller film och lördagsmysa lite c:
Har ostbågar och cola också ^^,

Kommentarer
Postat av: HAHA

de antingen Josefine eller josePIN =D hahah stackars bello fick inte kolla på melodifestivalen hahhah

2011-02-06 @ 08:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0