Jobbelijobb

Det gick rätt bra på Nelins idag c:
Har lärt mig kassan nu och redan fått in några koder i huvet, dessutom har jag tagit emot en del kunder också, och för det mesta har det gått bra ^^,
Det jobbigaste är bara när det kommer någon och köper en grönsak/frukt som man inte vet vad den heter, för då kan man ju inte hitta rätt kod D:
Också finns det typ.. asmånga olika sortes äpplen också, och endel olika päron. Oooooch aperlsin och blodapelsin är svårt att se skillnad på :c

Aja, nu har jag inte så mycket mer att berätta!

Ska upp och böja jobba vid halv nio imorgon igen.


Nu ska jag försöka hitta på nått att göra medans Rasmus spelar.. Hmm, vad kan man hitta på?


Bai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0