Inte så mycket..

..Att skriva...
Förutom att typ.. i fredags var sista dagen på praktiken, och jag tog mig dit också, fast drog sen igen för jag mådde inte så bra. Fick en blomma innan jag gick också, hihi.

Sen på fredagkvälen kom mamis kille hem till oss, hade aldrig träffat honom innan det meeeen han var snäll och så c: Och det är ju bra!

Nu är det lov iaf, superduper! Och jag är frisk dessutom!


Aja, ska fixa lite grejer nu och sen åka hem till Carro & Björn och äta + titta film och så där.

Bai!


Ah juste, dom ringde från Nelins för nån timme sen också, och frågade om jag kan jobba på lördag.. Och det kan jag ju! c:
Sååå.. På fredag ska jag dit och lära mig kassan, och sen på lördag blir det att jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0