Hihihoho

Jag kom inte på någon vettigare rubrik^

Imorrn är det skola, iiinte pepp! Skulle gärna ha lov ett tag till.
Menmen... Inte superduper långt kvar till sommarlovet nu iaf.. Eller? Jo, det är rätt länge kvar.


Hmm.. Det gick rätt bra att jobba igår! Carro och Björn kom och hälsade på och tog ut pantpengar hos mig också!
Jobbade från halv nio till fem. Helt okej, fast ont i ryggen/axlarna har jag :c
Missade förresten bussen också, tretton och nian gick prick åtta, och sjuan kom fram på stora torget prick åtta D:
Gick snabbt till stadshuset i tron att nian gick fem över, kom dit och såg att den inte skulle gå förrns om 28 min, och dessutom hade jag precis sett tretton åka (när jag var på andra sidan vägen).
Såååå, jag gick hela vägen istället, kom typ 5 min sent.

Köpte iaf skumtomtar sen (4 för 10, yeaaaah) till min älskling sen när jag slutade :D
EFter det gick jag hem till Carro och Björn, Razi kom dit sen också!
Där åt vi wok, yammih!

På kvällen kom Panda dit och vi dansade/spelade lite (kinect), det var kuuult, fast kommer inte ihåg vad spelet hette :O


Jaja, idag har jag.. Chillat, duschat, chillat, fixat mig, åkt ner på stan med Razi för att vi skulle fika med Carro och Björn.
Vi tänkte fika på Storken, men där var det helt fullt, så vi gick till Landings istället, där det var lite mindre folk.

Carro och jag fikade läääänge, grabbarna tröttnade och åkte hem till Carro och Björn :O
Sen kikade jag och Carro lite på stan innan vi tog bussen hem till henne (och Björn)!
Där drack jag och Carro lite te medans grabbarna spelade.
Sen runt kl 6 åkte jag och Razi hem, sen åt vi middag, falukorv och stuvade makaroner, mums! Och ojojoj vad hungrig jag var :O Hade ju bara ätit frukost, fikat lite och druckit te, på hela dagen! Jag som brukar äta hela tiden :O


Usch vilket långt inlägg det blev!
Nu ska jag kika lite tv, äta lite sorbet (och kanske paj? om jag orkar).
Såå, jag tänker slita Razi från datorrummet nu så att han kan äta glass med mig! :D Hihihihiih.


Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Carro

Dance central!

2011-02-27 @ 22:12:06
URL: http://cherrykola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0