Godisråtta!

Skulle man kanske kunna kalla mig för? :O
Föööör, första dagarna på lovet, vad levde jag på då? Goooodis!
Ochochoch, idag gick jag, Frida, Lotta och Emmeli till ÖoB och köpte godis, jag köpte ganska mycket :$$$
Fast det är inte slut än :D Det blir nog att mumsa i sig det ikväll med Razi c: Finns ananas i kylskåpet också! :OOO

Fuckkkk, kom nyss på att jag har läxförhör/prov imorgon D:
Haz to plugga!


Iaf så har jag haft bild idag med, blev klar med Bambibilden, nästa måndag ska jag börja måla en tiger med oljefärger, på canvas c:
Sen hade vi iaf Svenska (efter lunchen som slutar typ tjugo i tolv?) Alltså började svenskan tjugo i tolv då såklart! Men väntavänta, jag har inte kommit till det värsta än! Den slutar inte förrns tvåååååååå, drygt :c
För svenska B är ju inte så roligt :(

Det var då vi gick till ÖoB me, på svenskan. Bland annat för att jag och Frida var godissugna :33

Gott var det med godis iaf, så mycket mer har jag inte att säga just nu!


....Eller...? Har jag kanske det?
Hm....

Jo, lite till.
Razi är på Nelins, han kommer hem snart c:
Imorgon ska jag fika på stan med Roxypoxy :D
Och sen efter stan imorrn åker jag och Razi hem till min mamiii!
Skulle vara naiz att baka kladdkaka då.. Fast nä. Har fikat så mycket och kommer att fortsätta att fika mycket så snart blir jag väl både fet och fattig! :O
Och det vill man ju inte.

Nu kom Razi hem!
Det betyder att.. När jag skrev att han var på Nelins var han antagligen egentligen i bilen påväg hem :O
Aja, w/e.


Fick godis av Razi nyss, hihi!

Nice att jag biter på pappret^

Hähä, kolla tandställningen vettja! För den kommer inte sitta kvar där så länge till :D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0