I've got my own little ninja army

Right here!
|
v
Tröjan är supermysig!

Kom på uf och grejer i skolan idag + gjorde några uppgifter. Mer än så har jag inte att berätta om.
Inte om just vad som hänt idag iaf.


Däremot kan jag berätta att jag är taggad på att tatuera mig, så funderar på att boka tid. Ska bara ta reda på vilka som är bäst :D Också måste jag bestämma mig för vart jag ska ha den. Motivet har jag vetat i flera år.

Något mer jag är taggad på är att gå till Darkwell. Funderar på nästa vecka, för helgen efter det är jag ledig, så då hinner jag vänja mig innan jag ska jobba...
Uuuuusch, är inte så¨taggad på att ta själva piercingen, mer sugen på att ha den. Kan den inte bara poff hoppa dit istället? Haha.
Jag gillar inte nålar i nedre delen av ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0