Sytt, sytt och sytt.

Det är vad jag har gjort de senaste dagarna.. Nä, men nästan.

I lördags var vi på kusinens sons dop (: Han fick en såndär klassisk Brio skallra i present.

Efter det åkte vi hem till Carro och sydde!

Sen igår... Hm... Var jag ut i hundhagen med Sasha, vi lekte apport och lite så, så att hon kunde få springa av sig lite för hon var gaaalen, regnade gjorde det också, men det gjorde inte så mycket. Sommarregn är rätt mysigt ibland (:
Sen handlade vi och åkte hem igen. Vi gjorde inte så jättemycket igår alltså ^^
Åsa, Izack och Pär kom förbi en stund på kvällen och fikade och jag var ut en stund och fotade också kom jag nyss på!

Och idag har jag varit hos Carro och Björn hela dagen och fikat och sytt.
Har hittils lyckats sy två kuddar och börjat på en klänning.


Sitter just nu och tar det lugnt bara, var och hämtade Razis datordelar för en stund sen så han håller på att bygga ihop sin dator! En skärm har han köpt idag också.


Har nog inte så mycket mer att skriva, så det får vara allt för.. idag antagligen, men man vet ju aldrig. He he.
Jaja, det får vara allt för just nu i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0