Sjuan

Tug en tur till Wilys i Gottsunda idag.
Det luktade kyckling på bussen på vägen hem, konstigt? Näää, Rasmus satt ju bröve'n!
Meeen, ja, man borde ju kunna stoppa tillbaka det i kartongerna i alla fall? Folk är bra konstiga.


Bussen skakade väldigt mycket när jag tog bilden med min otroligt bra mobilkamera.

Men ja, som ni ser så har jag skrivit, två gånger, för att förtydliga den. Så att ni verkligen förstår hur det var att sitta där mittemot.


Jaja, slänger upp en bild på tishan, T-shirten, tröjan som jag hade idag, bara för att den är awesome.

Nu ska jag nog göra te så att jag kan inviga min kaffetermosmugg. Hehe. Vill inte ha ont i magen, så te blir nog bättre än kaffe! Dessutom vill jag kunna somna ikväll :D


Btw, jag vill gå på studenskiva, men vi ska typ inte ha nån med vår skola.

En sak till: Jag använder "men, ja" väldgt mycket när jag skriver här har jag märkt. För mycket?

Nej nu får det räcka, tedags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0