Preseeeeeent!

Idag har vi bara haft restlektioner i skolan, så slutade tidigt! Lektioner där man jobbar med sånt man ligger efter i alltså.

Sen mötte jag Razi på stan, och gissa vad? Jag fick en present, hihi!
Ett spel :D Till mitt kära psp som jag aldrig använder!
Har haft en demo på spelet ett tag och det är typ det enda jag har haft pspt till den senaste tiden. Så nu har jag fått hela spelet :D

Lovar, det är awesome!

Kan slänga upp nån bild på naglarna som jag fixade igår med, även fast jag inte blev så nöjd :o
Ska försöka nån gång igen och hoppas på att det blir bättre då.
Det är alltså små figurer och sånt.
Lol, min tumme ser missbildad ut? Fast det är den inte :D


Nej, nu ska jag kika på om mitt psp har laddat klart, och isåfall ska jag spela :D !

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Det hoppas jag med!



Ooooooh, ta med på söndag så får jag spela lite?! Snäääääääälla...?

2011-08-26 @ 22:10:24
URL: http://cherrykola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0