Full fart hela dagen?

Njaaa, nästan.

På dagen idag åkte vi till Enköping för Razis pappa skulle köpa lite grejs där, så då passade vi på att bada på något bad där i närheten, åkte hemmåt igen runt tre.

Soligt och varmt ute vare, men kaaaallt i vattnet :o Fast jag doppade mig tillslut i alla fall!


Sen på eftermiddagen tog jag en promenad med Sasha, var väl ute... hm, ett bra tag i alla fall. Lyckades gå vilse i nån skog också, och bland massa åkrar, fast tillslut hittade jag rätt :D Tur det, för jag hade ingen mobil på mig!
Trött var jag när jag kom hem sen, Sasha också, haha.
Så nu på kvällen har jag kikat tv mest. Och ätit såklart :D Också har jag varit iväg och köpt lite godis :3 !

Men ganska full fart på dagen ändå va? Eller ja jämfört med vad jag gjorde igår i alla fall :D

Bilder från idag blir det inga, för jag har inte tagit några!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0