Dagen.

Idag vaknade jag och Razi upp i Svartbäcken, vi var nämligen hundvakt från igår kväll till idag, till Sasha såklart :D !
Kan även lägga till att jag jobbade igår.


I alla fall, en stund efter att vi vaknat fick vi skjuts hem till Razi, tog en dusch, vilade lite, åt lite och åkte vidare hem till Carro och Björn.
Dit kom det folk, släkt. Vi fikade och så och åt mumsiga mellanmålsmuffins som Carro hade bakat :D

Nöjd med dagen är jag i alla fall.

Är dessutom klar med en av de fyra Svenska B uppgifterna som jag har kvar, super!

Känner mig ganska nöjd med det i alla fall, får se om jag hinner med att skriva en till uppgift.
Fast jag vet inte, är trött och så. Ochska ju till skolan imorgon dessutom!

Nej, det blir nog att kika lite tv nu skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0