Vårig helg!

Helgen har varit supermysig och.. vårig! c:

I lördags så typ.. Vårstädade jag och Razi i växthuset, sen städade jag heeela hans rum medans han spelade, haha. Och sen när jag var klar med det så åkte vi ner på stan, mötte Alex och Josefine, köpte nudlar som vi åt i stadsparken tills vi insåg att det blåste för mycket, så då gick vi hem till Josefine.
Där spelade vi Cod, åt chips, kikade film, lagade mat, åt och chilade :D
Känns som att jag hann med mycket :O

Sen idag har jag och Razi varit ute i det superfina vädret! Jag passade på att fota lite c:

Sen duschade vi, fixade oss och åkte till stadium, efter det mötte vi Razis pappa vid Plantagen, där köpte vi lite frön och jord.
Letade efter en grill också, men hittade ingen. Så vi åkte till Bauhaus och letade där istället, och där hittade vi en också. Så idag åt vi grillad kyckling, klyftpotatis och Tzatsiki till middag! Muuuuuuums!

Ah juste, Alex och Josefine kom hit ett tag sen också, vi åt chips och dipp och så, hihi.

Lyckats skriva lite hjälplappar till talet imorrn har jag lyckats göra också.

Nu är jag supertrött!

Men helgen har varit bra iaf c: !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0