Påskpyssel och morgonbak! :O

Har inte hunnit/orkat skriva så mycket den här veckan.
Så kan ju börja med..


I måndags jobbade Razi, så jag "lånade" Sasha och vi gick på lite långpromenader och satt i solen :)

Sen så åkte jag och Razis mami och handlade lite + plockade upp honom på jobbet^^
Och på kvällen tog vi tåget hit, till Örbyhus c:


Sen igår så.. Var vi ute i det mysiga vädret, Roxy kom hit en stund också (:
Och sen när mami kom hem från jobbet så gjorde vi lite påskägg, hihi :D

Ett av Razis, mitt och mamis ^^


Sen idag har jag inte hunnit så mycket mer än att äta frukost, som jag bakade, mwihi!
Scones, mums!




Nu ska jag gå och duscha, för sen ska jag åka in till stan och möta upp Carro c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0