Påskfirande

Idag har jag nästan bara ätit hela tiden käns det som :o
Först frukost, sen fick vi/letade vi påskägg, jag och Razi fick ett superstort tillsammans 8D

Med massa mumsigt i!
Så det har jag gått och smaskat på..Godiset alltså.

Och inte nog med det, jag har ätit påskmat två gånger också!
Först lunch, sen nu på kvällen.
För vid lunch kom det hit folk och åt, och just nu är Razis syster + son och sambo här, så det blev påskmat till middag också ^^,

Några korta promenader med Sasha har jag hunnit med iaf!


Nu ska jag gå ut till bussen, för jag och Razi ska åka hem till Josefine!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit :O det var verkligen stort :O :)

2011-04-24 @ 21:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0