Mysko film.

Idag var jag först i skolan, gjorde om arbetet om svenska högtider (eftersom att det jag gjorde igår raderades för att våra datorer, iaf min, är fuckade ibland >> )
Sen började jag på nästa uppgift också!


Efter det drog jag ner på stan och träffade Mami och Carro :)

Vi gick på stan ett tag, fikade lite latte, köpte lite saker och sånt :D
Jag som hade bestämt mig för att bara köpa et par skor fick med mig några andra saker hem också :3




Fick ett par iläggsulor av mami med, för typ, jag visste inte riktigt om skorna glappade eller inte + att dom är bra om skorna töjer ut sig, också var dom mjuka och supersköna också ^^,


Riktigt lyckad dag! :D





Nu ska jag kika på tv, går nån väldigt mysko film på sexan, får se om man fortsätter kika på den eller om man byter :O
Jag ska iaf smaska på sånahär!
Just exakt domdär som står bredvid mig just nu faktiskt^
Hihihiihhiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0