Fruktsallad!

Dagen började med att jag först åt frukost, sen åt jag massa godis ur påskägget medans Rasmus spelade :$
Och sen gick vi ut, jag fotade lite och sen la vi oss i solen ett bra tag också, lite färg på ryggen lyckades jag få, min mage envisas alltid med att inte vilja bli brun alls >>

Mio myser c: ^
Båda kissekatterna var ute med oss, meen, det får bli en bild på bara mio idag!

Sen iaf när vi gick in så gjorde vi iordning fruktsallad som vi ställde in i kylen för att äta lite senare.
Men planerna blev ändade, för Carro och Björn ville att vi skulle åka till stan, så det gjorde vi!
Sen följde vi med dom hem och åt där och så ^_^


Ah juste, igår hos Josefine var najs me, vi kikade på några filmer och åt popcorn och så^^ (som var poppade i matolja som vi lånade från hennes granne (Y))



Men nu ska jagoch Razi mysa och äta...
..FRUKTSALLAD!


Btw, här tänker man vara nyttig och göra fruktsallad och så, men självklart går det inte.
För dom hade Ben & Jerrys för 30 kr på Luthagen livs!!!
Och vem kan motstå det? :OOO
Köpte två burkar, och lite av det har man ju redan tryckt i sig :$!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA men nästa gång kör vi på mikro popcorn :D

2011-04-25 @ 09:20:17
Postat av: Belle

ja, haha :D

2011-04-25 @ 14:51:10
URL: http://bellehjartamajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0