Äntligen fredag! :D

Har längtat riktigt mycket faktiskt ^^
Har nån typ "trött på skolan" kris tror jag!


Men ah, i alla fall.. Idag har jag först varit i skolan, sen efter det drog jag ner på stan (åkte ganska tidigt, typ tio i ett).
Där träffade jag Roxypoxy! Och vi gick till Storken och fikade + pratade massoooor! ^^
Kaffe + chokladcheescake + en halv snickerskaka (delade med Roxy) fick det bli för mig. Orkade dock inte hela scheescaken D:
Roxy köpte citroncheescake, måste faktiskt säga att den var godare än chokladen. Om nån ville veta!

Sen mötte jag mami på station och var med henne 30min innan hon skulle åka därifrån ^^

Efter det gick jag till Tele2, och frågade om mamis abonnemang (mitt som hon står för) hade överförst till mig än.
Men nejdå, det hade det inte... Typ en och en halv vecka sen (om inte mer) sen jag var där och fixade med papper, dom sa att det skulle ta ca 3 dar.
Och gissa vad då? Jo dom hade tappat bort pappret! Så nu måste vi skriva på det igen, och så!
Dryyyyyygt, det betyder dessutom att jag kommer få en till dyr räkning den här månaden, eftersom jag inte har kunnat byta abonnemang.
(Och anledningen til att vi ska flytta över det nuvarande är för att jag vill ha samma nummer)

Meeen, när jag var klar där så tog jag bussen till jobbet (kom dit typ fyra), åt lite med Razi och sen började jag jobba vid fem ^^
Slutade kvart över åtta!
Och mycket folk var det!

Nu är jag i alla fall hemma (hos Razi dårå)
Skönt!

Oliver är här nu, och Josefine kommer hit snart också!
Ostbågar och cola har vi :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0