Åh nej..

..Inte söndag :(
Är verkligen inte pepp på att gå till skolan imorgon. Bild gillar jag iförsej lite, men sen på eftermiddan ska vi hålla tal i svenska nationelle. Och gissa vad? Jag har inte skrivit nått än, har suttit och kollat i häftet men kommer inte på någonting alls. Gafbkjesnhkblnrlksbm!


Idag har jag i alla fall jobbat, det gick braaa.
Och jag är så duktig! Imorse, när jag fixade mig, så lyckades jag tappa ner ett örhänge i brunnen till handfatet... Grattis!
Men så smart som jag är så försökte jag fiska upp det med en pincett, och efter många försök lyckades jag! :D

Nu på kvällen har Alex och Josefine varit här c:
Vi har ätit chips och dipp! :D


Det var nog allt jag hade att berätta.

Bjussar (fult ord :() på en bild som jag tog imorse! Bara för att göra inlägget lite mer intressant, eller nått.
Jag tycker iaf att det blir roligare när det är bilder med :D !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0