Skolk?

Det blev ingen skola idag, fick reda på att vi skulle vara på fyrislund typ precis när jag missat bussen, tänkte strunta i Lucian då och åka till skolan senare

Men...
  • Fick reda på att lucian tydligen började nio ist för halv nio
  • Tog därför bussen halv nio för att hinna till elvan som gick 48
  • fick ett sms på bussen om att jag inte skulle hinna
  • bestämde mig för att åka till skolan och vänta ist
  • stog vid stadshuset ett tag i väntan på tretton
  • frågade om skolan där uppe ens var upplåst
  • fick svaret att den antagligen inte var det för alla var där nere
  • blev på ännu sämre humör än jag redan var
  • ringde Raz och frågade om jag fick komma dit igen
  • tänkte be mami sjukanmäla mig men fick inte tag på henne
  • tog sjuan hem igen med sämst humör

Min skola är så bra på att informera om saker (Y)

Jag tyckte iaf att jag hade rätt att åka hem.
Har ju faktiskt saker att jobba med här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0