Mellandagsrea

Åkte ner på stan idag med Raz och träffade Carro och Björn där.
Vi sprang runt lite på stan tillsammans innan Raz och Björn åkte till Media markt för att jag och Carro tydligen var jobbiga att springa efter.
Men sen åkte vi också dit (nån timme senare?) och kollade lite.. Raz hade köpt nått spel till xbox, och Carro hittade en laptop som hon skulle köpa, men den var slut och tydligen så fick man ingen rabatt om man köpte visningsex (sämst!), något mer som är sämst är att deras fisheye inte passar till min Nikon, eller så var det bara han i butiken som failade? Måste iaf beställa ett nu ist ._.' Eller om jag kollar på Elgiganten först...
Aja, sen gick vi i alla fall vidare till ONOFF, där hittade Carro en annan dator! Fanns också bara kvar som visningsex, fast då med en bra rabatt, så nu har hon äntligen fått en ny dator som hon har velat ha så länge :D

Själv hittade jag inte så mycket.. Fick två nagellack, lila och silver, av Raz (Tacktack!).
Och en trevlig dag på stan med såklart (;


Nu blir det nog att sova eller kika film eller nått sånt, för jag är trött!
Fast kom nyss på att det finns ananas nere i köket... och mumsig ost + digistive kex.. Namnamnam!

Godnatt!




Ps. Rasmus är söt!

Kommentarer
Postat av: Raz

Haha vi glömde digestive kexen och osten :$ <3 Jag var kanske lite inne i spelet ;c förlååååt.

2010-12-28 @ 13:27:40
URL: http://hsumsar.blogg.se/
Postat av: Belle

Det gööör inget c:

2010-12-28 @ 13:44:37
URL: http://bellehjartamajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0