Julstämning?

Hade julavslutning igår, så är ledig nu. Wiho!
Började vid nio och slutade halv elva, åkte till Raz, frös efter att ha väntat på bussar så la mig under täcket ett tag c:
Sen åkte vi hem till mami med tåget 14.19.
Har inte gjort så jättemycket, hon hade storhandlat så jag hjälpte henne att packa upp lite. Hon hade köpt vääärldens godaste färdiga pizza, från Lidl hihi, mums!
Iaf så hann jag med lite julpyssel igår, fixade med lite blommor och en lykta lite snabbt på rummet!



Och lite ljus och apelsin grejer till mami c:



Idag har jag hållt på och städat lite.
Fixade rosa snöflingor som jag satte upp på speglar också.. Rosa fick dom bli, med tanke på att det passar bäst in i rummet!


Sen nu på kvällen så fixade jag och Raz en julgran :D För mami har inte kunnat köpt nån eftersom hon inte har nån bil att köra hem den i.
Sprang upp i skogen vid pappa och hämtade en (på våran mark dårå)
Hittade iaf en gran, lite spretig, men den duger :)

Kommentarer
Postat av: V för vendetta

Schysst gran din sexiga jävel!

2010-12-22 @ 22:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0