Hundhelg

I helgen har det jag gjort nästan bara handlat om hundar.

Det började med att jag och Raz var hundvakt åt Sasha, från fredag till lördag förmiddag, det var mysigt, skönt med morgonpromenad ibland också!


Hann titta på en film (Shutter iland, riktigt bra!) innan vi drog hem till pappa och träffade Axel som hade feber, stackarn. Var där från typ fyra på lördagen till kl tio idag.


Klockan tio gick vi mot tåget som gick kvart över, i Uppsala hoppade rasmus syster på och vi åkte vidare mot Upplands väsby -> Sthlm -> Älvsjö, för där var det hundmässa! Fanns hur många hundar som helst i massor av olika raser. Träffade bla Alaskan malamute och Amstaff där som är två av mina favoritraser, riktigt fina! :)
Var både Svenskar, Norskar och Danskar som tävlade där, otroligt att danskarna vågade sig dit när det fanns amstaffs, dogo argentino och andra "farliga" raser där? haha. Väldigt dum lag dom har tycker jag.

Lyckades iaf få med mig ett papper på amstaffuppfödare som man kanske kan ha användning av i framtiden.

Sen tog vi tåget hem till Rasmus och vi har hunnit möblera om och storstäda i hans rum, känns mycket större nu när vi har flyttat om möblerna!


Just nu sitter jag i sängen med en liten Luna vid fötterna och julmustsmak i munnen, mums! Godis har vi fått också, så nu blir det nog att kika lite tv och mysa :)


Mumsigt hundgodis btw? Fanns att köpa på mässan, lol.




Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Raz

Kalv penis är så värt. . NOT :D

Bäst du är <3

2010-12-20 @ 06:42:10
URL: http://hsumsar.blogg.se/
Postat av: Carro

Särskrivet godis >_>

2010-12-20 @ 12:30:30
URL: http://cherrykola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0