Fest på IKEA?

Javisst! c:
Det var kvällsöppet.

Vi var där från halv sju till kvart i tio.
Hann då med: Julbord, tävlingar och auktion.


Julbordet var mums!


Tävlingarna var kuuul! Jag och Carro var med och då skulle vi tävla mot två andra lag om vem som kunde bygga högst torn med nå random saker som man fick c: fast vi vann inte, fick dock pris ändå, en lykta (: Dessutom blev vi typ favoriserade av snubben som pratade och så och fick en kram typ och massa applåder haha.

Sen när Björn och Raz var med så fick dom öppna ett paket, det var en pall i som de skulle monterna. Tre lag denna gång också, den som var klar först vann, fast det skule ju vara bra gjort med c:
Tog typ 15 min, sen vann Björn och Raz, hihi. En varsin lykta och ett varsitt bord. Också fick dom pallen.

På auktionen fanns det endel naiz saker c: Nån som vann en soffa för typ 200 :O värd 1900 eller nått.
Carro vann ett bord för 350, värt 850 nånting c: Sånt där stort med ett litet under, och aluminiumben, assnyggt!

Sen fick vi skjuts hem av Raz's mami, och Carro och Björn väntade på skjuts från Björns mami c:



Just nu är jag arg på datorn, mobilen och spotify som fuckar upp mina filmfiler >>:c
Men annars har dagen varit bra! :D


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Raz

Det var kult på IKEA, älskar dig :)

2010-12-16 @ 08:02:41
URL: http://hsumsar.blogg.se/
Postat av: Carro

899 kostade bordet :) Kollade på IKEA's hemsida när jag kom hem.

2010-12-16 @ 08:12:21
URL: http://cherrykola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0